اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تمرینات سخت و جدی مهدی سهرابی/ حکم دادگاه بین‌المللی CAS هنوز صادر نشده است

رکابزن با سابقه ایران با اشاره به تمرینات سخت خود حتی در زمان تعلیق گفت: حکم دادگاه بین‌المللی CAS هنوز صادر نشده است، هرچند که محروم کنندگان بنده غول وکالت را بر علیه‌ام بسیج کرده‌اند.

تمرینات سخت و جدی مهدی سهرابی/  حکم دادگاه بین‌المللی CAS هنوز صادر نشده است

مهدی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری مبنی بر محرومیت وی به مدت چهار سال از میادین ورزشی اظهار کرد: کاری که اتحادیه جهانی انجام داد و نام من را وارد لیست محرومان کرد، غیر قانونی است و در همین راستا به دادگاه CAS شکایت کردم.

وی با اشاره به اینکه محکومیت بنده بر اساس احتمالات بوده است، اما همه اظهارات بنده بر اساس مستندات بوده است، تصریح کرد: مضمون ایمیلی که اتحادیه به بنده فرستاده بود، این بود که اعتراف کنم یا مورد بخشش واقع شوم، اما من هرگز این کار نمی‌کنم، چون خطایی مرتکب نشده بودم.

سهرابی با اشاره به اینکه تعلیق فعالیت بنده 16 ماه پس از مسابقات انجام شده است، اضافه کرد: جای سوال است که چرا محرومیت بنده درست پس از مسابقات اتفاق نیفتاده و ماه‌ها بعد اتفاق افتاده است.

رکابزن با سابقه ایران با بیان اینکه  هیچ سند و مدرکی در مورد دوپینگ علیه وی وجود ندارد و  نمی‌شود با احتمالات کسی را محروم کرد، گفت: امروز در حالی ماموران کنترل دوپینگ روسی به ایران آمده‌اند که خودشان مشکل دوپینگ دارند، اما از ورزشکاران ایرانی تست می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه  بیشتر ورزشکاران ایرانی از حق و حقوق خود خبر ندارند و در نهایت محروم می‌شوند، چون ما ارتباطات بین‌المللی نداریم حق‌مان ضایع می‌شود و هر حکمی علیه آنها صادر شود، اعتراضی نمی‌شود، چون قدرتی در مجامع بین‌المللی نداریم، اضافه کرد: البته هنوز حکم دادگاه بین‌المللی CAS صادر نشده است، البته همه دفاعیات را مطرح کرده‌ام.

سهرابی با اشاره به اینکه یک سال است که در حالت تعلیق فعالیت دارم، بیان کرد: پس از مسابقات قهرمانی سال گذشته به حالت تعلیق، فعالیت دارم البته به خاطر کرونا مسابقاتی برگزار نشده است و مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک هم لغو شد.

این رکابزن با سابقه ایرانی با بیان اینکه کسانی که مرا محروم و فعالیتم را تعلیق کرده‌اند دارای تیم وکالت هستند و از یک وکیل زبده برای این کار بهره گرفته‌اند، گفت: در ایران نیز وکالت بنده را تیم جوانی که متشکل از دکتر مهرداد محمدی و علی ملیزاده است به عهده دارند و  با جان و دل کار می‌کنند و خوشبختانه به علت حرفه‌ای بودن کارشان دفاعیه بسیار خوبی برایم تنظیم کرده‌اند.

وی با اشاره به عدم حمایت مسؤولان از وی گفت: از بالاترین ارگان، حمایتی از بنده نشده و فقط در استان زنجان مدیرکل ورزش استان و هیأت دوچرخه‌سواری پیگیر امور مربوط به بنده هستند.

سهرابی با اشاره به اینکه هیچ یک از ورزشکاران به علت اینکه ایران در مجامع بین‌المللی قدرتی ندارد نتوانسته‌اند از حق خود دفاع کنند، گفت: بنده نیز که پرونده‌ محرومیتم را به این مرحله رسانده‌ام، همه هزینه‌ها را خودم پرداخت کرده‌ام، هزینه‌ای که بسیار بالاست.

این دوچرخه‌سوار زنجانی با اشاره به اینکه تلاش بنده برای سربلندی کشورم است، اضافه کرد: من می‌توانستم اقامت سایر کشورها را بگیرم اما این کار را نکردم چون دوست دارم افتخاراتم برای کشور خودم باشد از همین رو حتی در زمانی که تعلیق هستم، نیز سخت به تمریناتم ادامه می‌‌دهم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول